wtorek, 7 stycznia 2014

Kasza z podgrzybkami i warzywami


Taki obiad mogę jeść co drugi dzień. Ja kocham kasze i warzywa. Do tego szybko, prosto czyli to co lubię kiedy sił na gotowanie mi brak.


\\




1 szklanka kaszy jęczmiennej
1 woreczek warzyw na patelnię 450 gram
20 dkg podgrzybków mrożonych
olej rzepakowy
1/2 szklanki śmietany 18 %
sól, pieprz
1 łyżeczka majeranku
1 cebula biała
1 łyżeczka przypraw do potraw chińskich
pietruszka świeża natka

Kasze przelewam zimną wodą, wsypuje do garnka wlewam dwie szklanki wody i łyżkę oleju. Jak kasza wchłonie wodę po zagotowaniu, wstawiam ją pod koc na 40 minut. Cebule kroję w piórka i przesmażam na patelni na oleju. Dodaje podgrzybki i dalej przesmażam. Doprawiam sola, pieprzem. wlewam śmietanę , dodaję majeranek. Nie zagotowuję już śmietany. Warzywa przesmażam na patelni na oleju, doprawiam przyprawa do potraw chińskich. Na talerz wykładam kasze, dodaje warzywa, i polewam grzybami z sosem. Dekoruję pietruszką zieloną.

11 komentarzy:

  1. Super podane i bardzo apetyczne ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasza jest zdrowa i sycąca, a poza tym ja też bardzo ja lubię. Ominęłabym tylko grzybowy sos (z żalem) bo poza mną nikt by go nie zjadł :(

    OdpowiedzUsuń
  3. To coś dla takiego roślinożercy jak ja ! Pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasza i sos grzybowy, mmmmniam takie danie to ja też mogę jeść codziennie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I to wszystko z moją ulubioną kaszą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale dawno nie jadłam kaszki... aż grzech! Trzeba to jak najszybciej zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda fantastycznie!!! idealnie trafiłaś z przepisem ponieważ jesteśmy fanatykami kaszy ;)
    już dołączyłyśmy do grona Twoich obserwatorów.
    super blog, będziemy tu chętnie wracać!!!
    zapraszamy także do siebie,
    będzie nam bardzo miło, jeśli również dołączysz do grona naszych obserwatorów!
    pozdrawiamy ;)

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda ,muszę sobie zrobić taką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej lubie takie obiadki:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. też bym mogła tak jeść a nie jem ;/ ale w tym roku obiecałam sobie zmienić !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam ! Chyba bardzo sycące i smaczne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń