środa, 3 lipca 2013

Omlet z warzywami i łososiem wędzonym










3 jajka
1 łyżka wody
½ łyżki mąki
Pieprz
1 papryka chili
5 pomidorków koktajlowych
1 kawałek ogórka zielonego
80 gram cukinii
80 gram łososia wędzonego
2 łyżki masła


2 gałązki koperku

Jajka  roztrzepuję widelcem, ja to zrobiłam mikserem. Dodałam mąkę, wodę, startą na tarce oczka średnie cukinię. Na patelni rozpuściłam masło, wylałam masę jajeczną i na małym ogniu omlet ścinał się. Od czasu do czasu łopatką od spodu podnosiłam omlet żeby ciasto ze środka miało dostęp powietrza. Pod koniec dodałam łososia kawałki, pomidorki koktajlowe, papryczkę pokrojoną oraz koperek świeży. Omlet ma się ściąć w całości. Podaję go z plastrami ogórka zielonego.

10 komentarzy:

  1. coś pięknego! a u mnie marnuje się kawałek łososia i chyba już wiem co z nim zrobię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo naprawdę jest smaczny, a ja nie przepadałam za omletami a tak mi zasmakował :-)

      Usuń
  2. świetnie kolorowa pizza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny omlet i na pewno równie pyszny co śliczny :)
    Pozdrawiam
    http://myszkagotuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam omlety :) chyba też sobie zrobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglada pieknie, jak pizza - tylko o wiele zdrowsza:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny, robię jutro na obiad!

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zawsze pięknie i zdrowo :) porywam kawałek!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Omlet po prostu zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny !!!
    Ja dla meza robię omlety bo uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń