piątek, 25 stycznia 2013

Kasza jęczmienna z warzywami kurczakiem






  • 1 pierś z kurczaka
  • 1 opakowanie mieszanki warzyw mix
  • 2 woreczki kaszy jęczmiennej
  • Sól
  • Pieprz
  • Bazylia suszona
  • Oregano suszone
  • 2 cebule
  • 1 ząbek czosnku
  • 5 oliwek zielonych
  • Oliwa
Kaszę użyłam w woreczkach i gotowałam ja w osolonej wodzie przez 15 minut. Po ugotowaniu przecinam woreczki i wsypuje kaszę do miseczki. Kurczaka marynuje dzień wcześniej, żeby przeszedł cebulką, czosnkiem. Pierś kroję na kawałki, dodaje pokrojoną cebule, sprasowany czosnek, sól, pieprz. Na drugi dzień przesmażam zamarynowanego kurczaka na patelni około 5 minut i dodaje mix warzyw, ja użyłam mieszanki chińskiej. Całość przesmażam jeszcze około 10 minut. Doprawiam solą, pieprzem, oregano suszonym. Na talerz wykładam kaszę, na to mix z patelni. Talerz dekoruję oliwkami .

2 komentarze:

  1. Ale smacznie wygląda :) Kolorowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pełna podziwu... Niby taka prosta potrawa, a pięknie podana i niesamowicie apetycznie wygląda... Aż strach zaglądać tutaj o tak późnej porze ;)

    OdpowiedzUsuń