piątek, 23 marca 2012

Lunch box

Lunch box mojej córki, jest kolorowy, wtedy mam pewność że zje choć część śniadania  . Chleb sama piekę z otrębami, , słonecznikiem dodatkiem mąki pełnoziarnistej i z niego robię kanapkę. Do tego ciasteczka z płatkami zbożowymi. Jej serek czekoladowy ulubiony i drażetki do tego.
Córka nie lubi zbytnio jajek ale ja robię wesołe jajca które ozdabiam, ręce z parówki i wtedy wiem że zje. Z brokułu i marchewki zrobiłam drzewka. Do tego papryka czerwona.
Z banana, winogrona, mandarynki i truskawki zrobiłam kwiatka. Z pomidorów koktajlowych, rzodkiewki małe szaszłyki. Takie same zrobiłam z winogrona i truskawki. Ser żółty i szynkę zwinęłam w rulon i nadziałam serkiem pastą twarogową z koperkiem. Do tego soczek do picia




 nnnnnnnnnn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz